Probeer het 30 dagen kosteloos en zonder verplichtingen!

Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op!

Klanten geven ons gemiddeld een 9.6 uit 374 reviews

Probeer het 30 dagen kosteloos en zonder verplichtingen!

Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op!

Klanten geven ons gemiddeld een 9.6 uit 374 reviews

Hoe verloopt de aanmelding bij Mijn Telefoniste?

In slechts 3 stappen staat jouw telefonisteservice klaar voor gebruik!

Na het versturen van je gegevens bellen we je binnen één werkdag. We zijn benieuwd hoe we jouw klanten het allerbeste kunnen helpen!

We regelen een uniek doorschakelnummer speciaal voor jouw bedrijf. Hiermee kun je eenvoudig je vaste of mobiele telefoon naar ons doorschakelen.

Binnen 24 uur staan we je klanten vriendelijk en professioneel te woord. Zo ben je altijd optimaal telefonisch bereikbaar.

Onze klanten ervaren het elke dag, en delen graag hun mening!

234+ advocatenkantoren

Actal advocaten

Maurice de Clercq

Betrouwbare service. Onze cliënten krijgen direct een warm welkom.

107+ Makelaars

ABO Makelaars

Peter de Vries

Altijd professioneel en vriendelijk. Onze klanten worden perfect geholpen!

76+ MKB bedrijven

Tandartspraktijk TMK Dental

Team TMK Dental

Patiënten worden keurig te woord gestaan. Erg tevreden!

Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op!

Hoe werkt de gratis proefperiode?

U kunt onze telefoondienst 30 dagen geheel vrijblijvend en kosteloos uitproberen. Tijdens deze periode ontvangt u dezelfde service als onze betalende klanten, met een limiet van maximaal 100 gesprekken. Na afloop van de proefperiode nemen wij contact met u op om uw ervaring te bespreken. Wij hopen uiteraard dat u tevreden bent en ervoor kiest om klant
te blijven. Indien u na afloop van de proefperiode besluit geen gebruik te maken van onze dienstverlening, brengen wij eenmalig €75 in rekening voor de gemaakte opstartkosten.

Werken jullie met een belscript?

In overleg met één van onze supportmedewerkers stelt u de instructies op voor uw telefonisten team. U bepaalt onder andere hoe de telefoon wordt aangenomen, in welke gevallen er mag worden doorverbonden en welke informatie al dan niet aan bellers mag worden verstrekt. Wij nemen altijd persoonlijk contact met u op om deze instructies zorgvuldig en op maat af te stemmen.

Hoe kunnen jullie mijn bellers verder helpen?

Met onze telefoonservice ben je gegarandeerd optimaal bereikbaar. Jouw bellers krijgen altijd iemand aan de lijn, zodat zij hun vraag direct kunnen stellen. Jouw persoonlijke telefoniste kan een terugbelverzoek noteren, de beller doorverbinden of een afspraak voor je vastleggen. Daarnaast beantwoordt zij ook veelgestelde vragen, zodat de beller direct verder
geholpen is. U krijgt altijd een melding per e-mail met een verslag van het gesprek.

Hoe zit het met jullie abonnementsvormen?

Wij bieden drie verschillende abonnementspakketten aan voor doordeweekse
bereikbaarheid tussen 08.30 en 18.00 uur. Ons GO-abonnement bevat 20 inbegrepen gesprekken voor €50 per maand. Buiten
uw bundel betaalt u €2,25 per gesprek. Daarnaast bieden wij ook een avond- en weekendabonnement aan voor €50 per maand. Hierbij betaalt u per gesprek €2,25 naast de abonnementskosten. De
gespreksduur speelt bij ons geen rol – u betaalt alleen voor een aangenomen gesprek. In tegenstelling tot veel collega-bedrijven zijn wij helder en transparant over onze tarieven.

Op welke tijden beantwoorden jullie de telefoon?

Met het Go, Pro en Business abonnement bent u bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 18.00 uur. Wilt u ook buiten kantoortijden bereikbaar zijn? Dan nemen wij op werkdagen de telefoon aan tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 18.00 uur. Dit kost €50,- extra per maand.

Hoe werkt het doorschakelen van mijn telefoon naar jullie?

Wanneer u een proefperiode bij ons start, ontvangt u een persoonlijk
doorschakelnummer dat speciaal voor uw bedrijf is aangemaakt. Via uw telefonie provider kunt u eenvoudig instellen dat uw gesprekken naar dit nummer worden doorgeschakeld. Onze supportmedewerkers staan uiteraard klaar om u hierbij te ondersteunen.

Wat is de betalingstermijn van mijn factuur?

Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen voor al onze facturen.

Wat is de opzegtermijn van het contract?

Wij hanteren geen vaste looptijden voor onze dienstverlening. Onze diensten zijn maandelijks opzegbaar. Wij geloven dat als u tevreden bent over onze service, u klant blijft. Is dat niet het geval, dan vinden wij het belangrijk om op een eerlijke en transparante manier met elkaar om te gaan.

Vragen of meer informatie? Wij helpen je graag.

Bel  058 – 064 70 00  of start een chat!