Wij verzorgen met 25 telefonistes het inkomend telefoonverkeer voor ruim 500 klanten. Dit zijn klanten in allerlei sectoren: van advocatuur tot restaurants. Ieder bedrijf is zuinig op zijn klanten en wij zijn extra zuinig op de bellers van onze klanten.
Onze ervaren telefonistes trainen we eerst vier tot zes weken voor dat ze zelfstandig de telefoon aannemen. Ze leren klantgerichte gesprekken voeren: zo professioneel mogelijk en altijd vriendelijk. Onze telefonistes selecteren we op inlevingsvermogen en een goede telefoonstem. Ook als ze eenmaal aan de slag zijn, blijven we ze coachen. Jouw bellers worden dus altijd te woord gestaan door professionele telefonistes.
Met onze verschillende abonnementen kun je zelf kiezen welk pakket het beste aansluit bij jouw organisatie.
Alle telefonistes worden vier tot zes weken intensief ingewerkt en worden gecoacht op hun klantvriendelijkheid.
Met ons aanvullende abonnement kun je jouw bereikbaarheid uitbreiden naar de avonden (tot 21.00 uur) en het weekend (van 09.00 tot 18.00 uur) en of 24-7 365 dagen in het jaar.
Je kunt onze dienst geheel gratis en vrijblijvend 30 dagen uitproberen (geen aansluit en of opstartkosten).
“Wij zorgen ervoor dat bedrijven optimaal bereikbaar zijn. Elke beller helpen we door (standaard)vragen te beantwoorden, een terugbelverzoek aan te maken en door te verbinden naar de juiste persoon of afdeling. Ons doel is om elke beller met een glimlach op te laten hangen!” (Chyntia, telefoniste)
‘’De klanten voor wie ik opneem, zijn echt heel verschillend. Een advocatenkantoor, makelaar tot restaurants. Echt van alles wat. Het blijft iedere dag een nieuwe uitdaging als telefoniste’’ ( Nadia telefoniste )
“Als coach en kwaliteit bewaking train ik onze telefonistes continu en kijk met ze mee. Ook houd ik de balans in de gaten. We letten erop dat telefonistes plezier in het werk behouden en kwaliteit gehandhaafd blijft voor onze klanten’’ ( Jessica kwaliteitsmanager )