skip to Main Content

KLANTCONTACT VOOR
IN DE HORECA BRANCHE

Ben jij gastvrij voor bellende klanten?

KLANTCONTACT VOOR IN
DE HORECA BRANCHE

Ben jij gastvrij voor bellende klanten?

In de horeca is het elke dag wel even hectisch. Bijvoorbeeld op die momenten in jouw restaurant of café waarop je personeel druk in de weer is met gasten en tegelijkertijd de telefoon non-stop rinkelt. Natuurlijk kan je met het personeel afspreken wie de telefoon aanneemt, maar hoe vaak gebeurt het dan alsnóg dat de telefoon onbeantwoord blijft?

Gastvrijheid begint met bereikbaar zijn. Simpel. Ben je dat niet, dan gaat dit ten koste van je imago. En daarbij kan een gemist belletje je zomaar een boeking of reservering en dus klandizie kosten. Krijgen ze geen gehoor? Dan is de kans groot dat ze bij een ander restaurant eten.

Telefonische klantenservice à la carte

Met Mijn Telefoniste Klantcontact heb je altijd genoeg capaciteit voor het afhandelen van telefoontjes. In drukke periodes – bijvoorbeeld tijdens het inchecken en uitchecken van gasten, of tijdens het spitsuur in de keuken – schakel je de telefoon meteen naar ons door. En in rustigere periodes nemen wij pas op zodra de telefoon 4 keer bij jou is overgegaan. Gewoon, telefonische klantenservice à la carte!

Dit zijn de voordelen

  • Het personeel kan zich echt concentreren op gasten
  • Nooit meer een klant mislopen
  • We staan bellers te woord in jouw tone of voice
  • Klanten ervaren al gastvrijheid, nog voordat ze een stap binnen hebben gezet
  • We zetten reserveringen rechtstreeks in jouw systeem
  • We beantwoorden veelgestelde vragen over jouw horecabedrijf, bijvoorbeeld over parkeergelegenheid, rolstoelvriendelijkheid of openingstijden
  • We noteren aanvullende informatie, zoals over voedselallergieën of wijzigingen in de grootte van een gezelschap

gorgeous woman headphones using microphones arms folded 1 e1672234863330 Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden


  • Go abonnement
  • € 25,- p/m
  • € 2,50 per gesprek
  • Doorverbinden € 0,-
  • Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
  • Contract maandelijks opzegbaar
POPULAIR

  • Pro abonnement
  • € 125,- p/m
  • 75 gesprekken inbegrepen
  • Doorverbinden € 0,-
  • Boven de 75 gesprekken
    € 1,75 per gesprek
  • Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
  • Contract maandelijks opzegbaar

  • Business abonnement
  • € 350,- p/m
  • 250 gesprekken inbegrepen
  • Doorverbinden € 0,-
  • Boven de 250 gesprekken
    € 1,50 per gesprek
  • Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
  • Contract maandelijks opzegbaar

  • Avond en weekend abonnement
  • € 50,- p/m
  • Wil je ook op doordeweekse avonden (tot 21:00 uur)
    en in het weekend (van 09:00 tot 18:00 uur) bereikbaar zijn?
    Breid je pakket dan uit met dit avond- en weekend abonnement!
Een aantal klanten in de horeca

Pompstation e1692180233353 Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden                    De Watertuin e1692180196976 Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden                    Meram e1692180889922 Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden

Probeer MijnTelefoniste Antwoordservice

30 dagen gratis uit!

Gratis proefperiode aanvragen

De garantie van MTA

check mark Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden  Geen opstartkosten

check mark Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden  Maximaal 50 gesprekken

check mark Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden  Maandelijks opzegbaar

check mark Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden  Altijd optimaal bereikbaar

Probeer MijnTelefoniste Antwoordservice

30 dagen gratis

De garantie van MTA

check mark Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden  Geen opstartkosten

check mark Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden  Maximaal 50 gesprekken

check mark Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden  Altijd optimaal bereikbaar

Gratis proefperiode aanvragen

Wat onze klanten zeggen

Back To Top