skip to Main Content

We werken sinds een aantal jaren met grote tevredenheid samen met Mijn Telefoniste Klantcontact. De Dames werken zeer professioneel en zijn erg betrokken. Wij bevelen Mijn Telefoniste Klantcontact zeker aan.

Wij hebben eindelijk wat meer lucht op drukke dagen! Dankzij de professionele beantwoording door de telefonistes van Mijn Telefoniste team, missen wij geen enkel telefoontje. Alle berichten worden gemeld per e-mail met naam, nummer en onderwerp. Dat brengt meer rust in de praktijk, bij de cliënten en dus bij ons! Zo zijn we altijd bereikbaar,

Voor ons is Mijn telefoniste een verlengstuk van de organisatie. Ze denken mee en voelen goed aan wanneer een gesprek prioriteit heeft. Zodoende kunnen wij ons focussen op de business en vangen zij de eerste lijn telefonie professioneel op. We zijn dan ook erg blij met deze samenwerking.

Onze vestigingen maken al enige tijd gebruik van Mijn Telefoniste Klantcontact telefoonservice dienst. De vriendelijke dames handelen ons inkomend telefoonverkeer altijd zeer correct en professioneel af. De inkomende telefoontjes worden duidelijk aangekondigd en wij krijgen direct bericht als doorverbinden niet is gelukt. En als het niet nodig is, wordt er ook niet doorverbonden. Wij zijn een tevreden klant en bevelen Mijn Telefoniste van harte aan.

Voor ons, maar voor welk bedrijf geldt dit niet, is een goede en klantgerichte telefonische bereikbaarheid vandaag de dag cruciaal. We merken dat klanten, heel terecht, steeds veeleisender worden. Zelf altijd bereikbaar verwachten ze dat ook van andere organisaties. Een ondermaatse service wordt amper nog geaccepteerd. Veel van ons klantcontact verloopt bovendien via de telefoon. Wij beschouwen dit als een uitgelezen kans om onszelf te profileren en om een onuitwisbare indruk achter te laten.
We zijn dan ook enorm blij met de manier waarop Mijn Telefoniste team al aantal jaren onze relaties te woord staat. Niet alleen uiterst professioneel, maar ook nog eens met het juiste gevoel. Zo hebben onze klanten daadwerkelijk de indruk een Woonzicht Makelaar -medewerker te spreken. Onderscheidend is daarbij de betrokkenheid die de medewerkers van Mijn Telefoniste tonen voor ons werk en dat op hun beurt ook weten uit te stralen naar onze relaties. Mijn Telefoniste is inmiddels dan ook een essentiële schakel gebleken in ons streven naar het optimaliseren van onze klantcontact.

Sinds bijna twee jaar maken we gebruik van de Telefoonservice van Mijn Telefoniste en wel naar volle tevredenheid. Telefonisten zijn alert en vriendelijk, de acties worden precies uitgevoerd zoals afgesproken en we kunnen altijd onze wensen kenbaar maken. Bijvoorbeeld over hoe en wanneer doorgeven van binnenkomende boodschappen, op welke tijden wel of niet doorverbinden en nog veel meer. Kortom: een flexibele, erg secure dienstverlening die we van harte kunnen aanbevelen.

De telefoon staat altijd vertraagd doorgeschakeld naar Mijn Telefoniste Klantcontact in Rotterdam. De telefoon gaat dus eerst een paar keer over bij ons op kantoor voordat het gesprek wordt doorgeschakeld. Zo behouden wij de mogelijkheid de telefoon aan te nemen als we aanwezig zijn. De andere gesprekken worden opgevangen door de telefonistes van Mijn Telefoniste. Ik vind dat een professioneel bedrijf in de zakelijke dienstverlening niet zonder een ‘eigen’ telefoniste kan. Een antwoordapparaat komt altijd minder betrouwbaar en professioneel over.

Back To Top