skip to Main Content

Veelgestelde vragen

Wat houd onze dienst in?

U kunt uw bedrijfstelefoonnummer door ons laten beantwoorden. Onze telefonistes nemen op met uw bedrijfsnaam en daarna krijgt u een e-mail met daarin een verslag wie er gebeld heeft en waarvoor. De telefoniste noteert altijd het telefoonnummer en de naam van de beller. Indien nodig ook de bedrijfsnaam en/of e-mail adres.

Kan ik de diensten gratis uitproberen?

Jazeker! U kunt de dienst 30 dagen uitproberen. De inschrijfkosten / start up ( € 45,-) worden pas na die 30 dagen gefactureerd tenzij u tussentijds opzegt. Binnen de proef van 30 dagen zijn 80 gratis gesprekken inbegrepen.

Hoe snel nemen jullie de telefoon op?

Wij hanteren de algemeen aanvaarde servicegraad: 80% van de oproepen worden binnen 30 seconden beantwoord. Dit is dus maximaal 4 rinkels. Na de 4e rinkel krijgt de beller een algemene tekst te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn in het Nederlands en daarna in het Engels. Het is onmogelijk om 100% van de gesprekken direct te beantwoorden omdat er namelijk altijd sprake is van piekverkeer. De ervaring leert dat de wachttijd heel zelden langer is dan 1,5 minuut maar meestal korter is dan 10 seconden

Welke talen spreken jullie telefonistes?

Nederlands, Engels en Duits.

Wat is betalingstermijn factuur?

Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen op al onze facturen.

Hoe lang duren contracten?

We werken niet met vaste contracten. U kunt op elke moment stoppen met het afnemen van een dienst.

Wij zijn een advocatenkantoor, kunnen jullie een non-disclosure tekenen?

Jazeker. Dit hebben we al voor meerdere advocatenkantoren gedaan, onze directie zal deze persoonlijk ondertekenen. Neem contact met ons op.

Ook onze antwoordservice inschakelen?

Wilt u uw bedrijf direct aanmelden en profiteren van de professionele telefoondienst van Mijn Telefoniste Antwoordservice? Vul dan onderstaand aanmeldformulier in en wij nemen spoedig contact met u op!

Back To Top