Telefoonservice in de makelaardij lijkt onmisbaar geworden. Al sinds de start van onze telefoonservice vormt de makelaardij één van de belangrijkste klantengroepen. Niet verwonderlijk, want de telefoondiensten die wij bieden sluiten heel goed aan bij wat de makelaar nodig heeft.
Wij hebben wij bijvoorbeeld onze automatisering zodanig ingericht dat als bellers voor de tweede keer bellen, zij direct door ons systeem herkend worden. Deze herkenning zorgt voor een persoonlijke benadering en dat is precies wat mensen verwachten van hun makelaar. Zij komen tenslotte geen brood kopen. Binnen ons klantenbestand kent onze telefoonservice een verschil tussen de woningmakelaars en de makelaars die zich richten op bedrijfshuisvesting. Deze twee takken binnen de makelaarswereld hebben totaal verschillende bellers. Uiteraard zorgen wij ervoor dat beide typen klanten zich bij ons thuis voelen. In samenspraak met onze klant bepalen wij precies welke informatie er uit ieder gesprek gehaald dient te worden. Op deze manier kan de makelaar doelgericht terugbellen. Telefoonservice makelaardij
Go abonnement- € 25,- p/m
- 10 gesprekken inbegrepen
- Boven de 10 gesprekken € 2,25 per gesprek
- Doorverbinden € 0,-
- Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
- Contract maandelijks opzegbaar
Pro abonnement- € 125,- p/m
- 75 gesprekken inbegrepen
- Boven de 75 gesprekken € 1,75 per gesprek
- Doorverbinden € 0,-
- Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
- Contract maandelijks opzegbaar
Business abonnement- € 350,- p/m
- 250 gesprekken inbegrepen
- Boven de 250 gesprekken € 1,50 per gesprek
- Doorverbinden € 0,-
- Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
- Contract maandelijks opzegbaar
Avond en weekend abonnement- € 50,- p/m
- Wil je ook op doordeweekse avonden (tot 21:00 uur) en in het weekend (van 09:00 tot 18:00 uur) bereikbaar zijn? Breid je pakket dan uit met dit avond- en weekend abonnement!