MAKELAARDIJ
Herkenbaar? Je zet een woning of een ander pand online en een paar minuten later begint de telefoon onophoudelijk te rinkelen. Heel vervelend, want jij moet eigenlijk naar een bezichtiging! Binnen de makelaardij is het uitbesteden van de telefoonservice dan ook steeds vaker gewenst. Een wens waar wij met onze gespecialiseerde telefooncentrale voor de makelaardij perfect op in kunnen spelen.
Jouw makelaardij telefoonservice uitbesteden
Of je nu een groot of een klein makelaarskantoor hebt, het uitbesteden van de telefoonservice is voor ieder bedrijf realistisch én betaalbaar. Kies simpelweg zelf wanneer de telefoon naar onze professionals doorgeschakeld wordt en wanneer je zelf tijd hebt om de telefoon aan te nemen. Weet je dat er een drukke periode aan komt of dat je zelf even met vakantie bent, dan kun je zelfs kiezen voor een 24/7 telefoonservice. De telefoonservice tarieven van Mijn Telefoniste starten al vanaf €10,00 per maand, waardoor het voor ieder makelaarskantoor haalbaar is om de telefoonservice uit te besteden.
Telefoonservice uitbesteden met slimme oplossingen
Mijn Telefoniste neemt al jarenlang telefoon aan voor de makelaardij en weet precies wat er nodig is om de telefoontjes overzichtelijk te verwerken. De automatisering binnen onze telefooncentrale is hier dan ook volledig naar ingericht. Zo worden bellers die voor de tweede keer contact opnemen direct herkend door het systeem, waardoor er tijdens het gesprek een persoonlijkere benadering kan worden gehanteerd. Deze herkenning is precies wat er van een makelaar verwacht wordt en leidt tot een prettige klantenbinding. Tevens kan onze telefoonservice onderscheid maken tussen woningmakelaars en bedrijfshuisvestingmakelaars. Wel zo prettig, gezien het type beller sterk verschilt bij deze twee soorten makelaarskantoren. Uiteraard zorgen we ervoor dat beide typen bellers op de juiste manier worden benaderd en zich direct thuis voelen.
Zet de ervaring van Mijn Telefoniste in voor jouw makelaarskantoor
Al sinds de start van onze telefoonservice vormt de makelaardij één van onze grootste klantengroepen. We hebben dan ook ruimschoots ervaring in het aannemen en verwerken van telefoontjes die binnenkomen voor makelaarskantoren. We hebben ons aanbod zo opgesteld dat deze perfect aansluit bij de makelaardij. Door samen met jou te bepalen welke informatie er uit het gesprek gehaald dient te worden zorgen we ervoor dat jij als makelaar doelgericht terug kunt bellen. Benieuwd naar de vrijheden die we kunnen creëren voor jouw makelaarskantoor? Voel je vrij om ons te vragen naar de mogelijkheden.
Tarieven
Transparant & helder
Go abonnement- € 35,- p/m
- 10 gesprekken inbegrepen
- Boven de 10 gesprekken € 2,25 per gesprek
- Doorverbinden € 0,-
- Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
- Contract maandelijks opzegbaar
Pro abonnement- € 140,- p/m
- 75 gesprekken inbegrepen
- Boven de 75 gesprekken € 1,75 per gesprek
- Doorverbinden € 0,-
- Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
- Contract maandelijks opzegbaar
Business abonnement- € 375,- p/m
- 250 gesprekken inbegrepen
- Boven de 250 gesprekken € 1,50 per gesprek
- Doorverbinden € 0,-
- Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
- Contract maandelijks opzegbaar
Avond en weekend abonnement- € 50,- p/m
- Wil je ook op doordeweekse avonden (tot 21:00 uur) en in het weekend (van 09:00 tot 18:00 uur) bereikbaar zijn? Breid je pakket dan uit met dit avond- en weekend abonnement!
Mijn Telefoniste Antwoordservice,
Hoe werkt het?
Aanmelden telefoondienst
Aanmelden voor onze telefoondienst doet u eenvoudig door het contactformulier in te vullen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om uw wensen, voorkeuren en de mogelijkheden te bespreken.
Schakel de telefoon door
Op het moment dat u het nodig heeft, schakelt u de telefoon naar ons door. U hoeft dit niet aan te kondigen; we zitten altijd klaar en staan elke klant die belt vriendelijk te woord volgens passende belscripts.
Mis nooit meer een gesprek
Onze telefonistes sturen u een verslag van ieder gesprek en geven duidelijk aan wie u op welk moment dient terug te bellen. Zo mist u nooit meer een gesprek en biedt u de meest compleet mogelijke telefoonservice aan uw klanten.
Wat zeggen klanten over onze telefoondienst service?
"We zijn ontzettend blij met de mensen van Mijn Telefoniste Antwoordservice. Ze nemen niet alleen de telefoon aan, maar plannen ook meteen de afspraken in onze agenda. Ze hebben kennis van onroerend goed / makelaardij zodat ze ook een aantal vragen kunnen beantwoorden aan klanten. Dit werkt ontzettend goed. Klanten zeggen vaak dat ze iemand op ons kantoor hebben gesproken dus ze komen zeker niet over als een telefoondienst."
Directie Woonzicht Makelaars
Probeer MijnTelefoniste Antwoordservice
30 dagen gratis uit!
De garantie van MTA
Geen opstartkosten
Maximaal 50 gesprekken
Maandelijks opzegbaar
Altijd optimaal bereikbaar