skip to Main Content

HORECA

Telefoonservice uitbesteden

HORECA

Telefoonservice uitbesteden

Met een vol dienblad in je handen de telefoon aan moeten nemen… Niet de ideale situatie! Toch gebeurt het in de praktijk nog heel vaak dat horecaondernemers dit allemaal tegelijk moeten doen, met als gevolg dat het simpelweg niet altijd lukt. De telefoonservice uitbesteden neemt veel druk tijdens het werk weg en zorgt ervoor dat jij je samen met het team kunt focussen op het bedienen van de mensen.

Telefoonservice op maat, speciaal voor horecaondernemers

De horeca is misschien wel één van de bekendste sectoren als het gaat om werkdruk. Dat het ook nog één van de sectoren is waarbij de telefoon het vaakst afgaat, dat maakt het geheel soms aardig complex. Want laat je een beller wachten, of toch de klant aan de bar? Door de telefoonservice uit te besteden aan een ervaren bedrijf kun jij je richten op de ervaring van de gasten die op dat moment aanwezig zijn, zonder gasten voor morgen of volgende week mis te lopen. Door onze telefoonservice op maat kun jij zelf kiezen of je een telefoontje naar ons door wilt schakelen of dat je deze zelf aan kunt nemen. Zo spelen we in op de behoefte van jouw bedrijf met betrekking tot de spitsuren die je ervaart. De telefoon 24/7 uitbesteden? Geen probleem! Ook dat kan bij ons. Wordt er gebeld in een rustige periode? Dan nemen we de telefoon pas na vier keer overgaan op, zodat jij de kans krijgt om dit zelf ook te kunnen doen.

Voordelen uitbesteden telefoondienst

Onze professionele en ervaren telefoonkrachten hebben maar één doel: het snel opnemen van de telefoon op een manier die goed past bij jouw bedrijf. Ze verdiepen zich dan ook in de bedrijven waarvoor ze aan het werk zijn. Dit levert verschillende voordelen op:

Jouw horecapersoneel kan zich volledig concentreren op de gasten.

Je hoeft nooit meer een klant mis te lopen.

De bellers worden te woord gestaan met jouw eigen tone-of-voice, zodat ze niet het gevoel hebben dat ze met een ander bedrijf bellen.

Reserveringen en boekingen worden rechtstreeks doorgezet in jouw systeem.

Veelgestelde vragen over parkeergelegenheid, openingstijden en rolstoelvriendelijkheid worden door ons beantwoord, waardoor jij je met andere zaken bezig kunt houden.

Aanvullende informatie, zoals voedselallergieën of reserveringswijzigingen, worden meteen door ons doorgevoerd.

Jouw telefoonservice uitbesteden aan Mijn Telefoniste

Gastvrijheid begint met bereikbaar zijn. Die bereikbaarheid is ook nog eens essentieel om zoveel mogelijk boekingen en reserveringen te ontvangen. Neem jij niet direct op, dan doet de tent aan de overkant dat misschien wel! Door de telefoonservice uit te besteden aan Mijn Telefoniste ben je altijd bereikbaar en loop je geen reserveringen mis. Wij zorgen er tijdens de drukke periodes voor dat alle gasten kunnen inchecken en uitchecken, reserveren of cancelen. Samen zorgen we ervoor dat jouw horecabedrijf altijd een 10 scoort als het gaat om gastvrijheid en bereikbaarheid.

Tarieven

Transparant & helder


  • Go abonnement
  • € 25,- p/m
  • Eerste 10 gesprekken inbegrepen
  • Boven 10 gesprekken € 2,25 per gesprek
  • Doorverbinden € 0,-
  • Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
  • Contract maandelijks opzegbaar
POPULAIR

  • Pro abonnement
  • € 125,- p/m
  • 75 gesprekken inbegrepen
  • Doorverbinden € 0,-
  • Boven de 75 gesprekken
    € 1,75 per gesprek
  • Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
  • Contract maandelijks opzegbaar

  • Business abonnement
  • € 350,- p/m
  • 250 gesprekken inbegrepen
  • Doorverbinden € 0,-
  • Boven de 250 gesprekken
    € 1,50 per gesprek
  • Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
  • Contract maandelijks opzegbaar

  • Avond en weekend abonnement
  • € 50,- p/m
  • Wil je ook op doordeweekse avonden (tot 21:00 uur)
    en in het weekend (van 09:00 tot 18:00 uur) bereikbaar zijn?
    Breid je pakket dan uit met dit avond- en weekend abonnement!

Mijn Telefoniste Antwoordservice,

Hoe werkt het?

1 mt Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden

Aanmelden telefoondienst

Aanmelden voor onze telefoondienst doet u eenvoudig door het contactformulier in te vullen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om uw wensen, voorkeuren en de mogelijkheden te bespreken.

2 mt Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden

Schakel de telefoon door

Op het moment dat u het nodig heeft, schakelt u de telefoon naar ons door. U hoeft dit niet aan te kondigen; we zitten altijd klaar en staan elke klant die belt vriendelijk te woord volgens passende belscripts.

3 mt Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden

Mis nooit meer een gesprek

Onze telefonistes sturen u een verslag van ieder gesprek en geven duidelijk aan wie u op welk moment dient terug te bellen. Zo mist u nooit meer een gesprek en biedt u de meest compleet mogelijke telefoonservice aan uw klanten.

Mijn Telefoniste Antwoordservice,

Hoe werkt het?

1 mt Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden

Aanmelden telefoondienst

Aanmelden voor onze telefoondienst doet u eenvoudig door het contactformulier in te vullen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om uw wensen, voorkeuren en de mogelijkheden te bespreken.

2 mt Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden

Schakel de telefoon door

Op het moment dat u het nodig heeft, schakelt u de telefoon naar ons door. U hoeft dit niet aan te kondigen; we zitten altijd klaar en staan elke klant die belt vriendelijk te woord volgens passende belscripts.

3 mt Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden

Mis nooit meer een gesprek

Onze telefonistes sturen u een verslag van ieder gesprek en geven duidelijk aan wie u op welk moment dient terug te bellen. Zo mist u nooit meer een gesprek en biedt u de meest compleet mogelijke telefoonservice aan uw klanten.

Wat zeggen klanten over onze telefoondienst service?

De Watertuin e1692180196976 Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden

"In onze mooi samenwerking met Mijn Telefoniste team kunnen wij ons focussen op onze gasten en telefoontjes volledig uitbesteden aan Mijn Telefoniste Antwoordservice. Professionele en vriendelijke medewerkers zorgen er voor dat alle reserveringen en wijzigen worden doorgevoerd in onze systemen. Dus gemiste oproepen in drukke momenten is voor ons een verleden tijd dankzij onze partnership met Mijn Telefoniste Antwoordservice."

Directie Watertuin restaurants

Wat zeggen klanten over onze telefoondienst service?

De Watertuin e1692180196976 Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden

"In onze mooi samenwerking met Mijn Telefoniste team kunnen wij ons focussen op onze gasten en telefoontjes volledig uitbesteden aan Mijn Telefoniste Antwoordservice. Professionele en vriendelijke medewerkers zorgen er voor dat alle reserveringen en wijzigen worden doorgevoerd in onze systemen. Dus gemiste oproepen in drukke momenten is voor ons een verleden tijd dankzij onze partnership met Mijn Telefoniste Antwoordservice."

Directie Watertuin restaurants

Probeer MijnTelefoniste Antwoordservice

30 dagen gratis uit!

Gratis proefperiode aanvragen

De garantie van MTA

check mark Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden  Geen opstartkosten

check mark Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden  Maximaal 50 gesprekken

check mark Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden  Maandelijks opzegbaar

check mark Mijn Telefoniste – Telefoonservice uitbesteden  Altijd optimaal bereikbaar

Back To Top