ADVOCATENKANTOREN
We weten allemaal dat de werkdruk binnen de advocatuur met regelmaat flink op kan lopen. Het laatste wat dan gewenst is, is een telefoontje van een potentiële klant dat precies op het moment binnenkomt dat jij midden in een betoog zit. Om te voorkomen dat je moet kiezen tussen de volledige aandacht voor de huidige klant en de volledige aandacht voor een potentiële nieuwe klant, kun je de telefoonservice uitbesteden.
Waarom de telefoonservice uitbesteden?
Ieder telefoontje kan van grote waarde zijn voor jouw advocatenkantoor. Echter is het een vak dat vraagt om een uitzonderlijke concentratie. Een telefoon die iedere vijf minuten een onbekend nummer toont draagt hier natuurlijk niet op een positieve manier aan bij. Dit is precies de reden dat steeds meer advocatenkantoren ervoor kiezen om de telefoonservice uit te besteden. Door een gespecialiseerde telefoonservice voor bedrijven in te schakelen wordt ieder telefoontje dat je zelf niet op kunt nemen beantwoord door ervaren professionals van een externe organisatie, zoals Mijn Telefoniste.
Jouw telefoondienst uitbesteden: wat houdt het in?
De telefoon uitbesteden aan een extern bedrijf betekent niks meer en niks minder dan dat jij simpelweg op ‘doorschakelen’ kunt drukken op het moment dat je een telefoontje binnenkrijgt op een moment dat dit niet goed uitkomt. De beller wordt vervolgens doorgeschakeld naar een telefonist(e) van onze centrale, die het telefoontje op een professionele ontvangt en verwerkt. Waar nodig wordt er contact gelegd met het advocatenkantoor, bijvoorbeeld bij een terugbelverzoek of een dringend telefoongesprek.
Telefoonservice uitbesteden aan Mijn Telefoniste Klantcontact
Bij Mijn Telefoniste weten we als geen ander dat het opvangen van de telefoondienst voor advocaten vraagt om een eigen benadering. Met ruim tien jaar ervaring kunnen onze telefoonkrachten;
✔ Vakjargon begrijpen en interpreteren. Termen als toevoeging, voorgeleiding of voorkeursmelding zijn voor onze specialisten geen probleem.
✔ De telefoon aannemen op een wijze die goed past bij de bedrijfscultuur en de persoon/het kantoor in kwestie.
✔ Goed omgaan met hoogoplopende emoties. Een prettige stem, vriendelijkheid en rust helpen bij het bewaren van de kalmte in het gesprek.
✔ Telefoon aannemen volgens jouw specifieke instructies. Kies er bijvoorbeeld voor om alle gesprekken (met vooraankondiging) door te laten verbinden, terugbelverzoeken aan te laten maken of slechts in bepaalde gevallen door te laten verbinden. Zit de beller bijvoorbeeld gedetineerd en wil je hier direct van op de hoogte zijn, dan zorgen wij daarvoor.
Bij Mijn Telefoniste kun je erop vertrouwen dat alle telefoontjes snel, vloeiend en vriendelijk worden afgehandeld. Dit allemaal met rust op de achtergrond en telefonistes en telefonisten met een prettige stem, die precies weten voor welk bedrijf zij de telefoon aannemen. Benieuwd wat Mijn Telefoniste voor jouw advocatenkantoor kan betekenen? De koffie staat klaar!
Tarieven
Transparant & helder
Go abonnement- € 25,- p/m
- 10 gesprekken inbegrepen
- Boven de 10 gesprekken € 2,25 per gesprek
- Doorverbinden € 0,-
- Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
- Contract maandelijks opzegbaar
Pro abonnement- € 125,- p/m
- 75 gesprekken inbegrepen
- Boven de 75 gesprekken € 1,75 per gesprek
- Doorverbinden € 0,-
- Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
- Contract maandelijks opzegbaar
Business abonnement- € 350,- p/m
- 250 gesprekken inbegrepen
- Boven de 250 gesprekken € 1,50 per gesprek
- Doorverbinden € 0,-
- Bereikbaar vanaf 08.30 en tot 18.00 uur
- Contract maandelijks opzegbaar
Avond en weekend abonnement- € 50,- p/m
- Wil je ook op doordeweekse avonden (tot 21:00 uur) en in het weekend (van 09:00 tot 18:00 uur) bereikbaar zijn? Breid je pakket dan uit met dit avond- en weekend abonnement!
Mijn Telefoniste Antwoordservice,
Hoe werkt het?
Aanmelden telefoondienst
Aanmelden voor onze telefoondienst doet u eenvoudig door het contactformulier in te vullen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om uw wensen, voorkeuren en de mogelijkheden te bespreken.
Schakel de telefoon door
Op het moment dat u het nodig heeft, schakelt u de telefoon naar ons door. U hoeft dit niet aan te kondigen; we zitten altijd klaar en staan elke klant die belt vriendelijk te woord volgens passende belscripts.
Mis nooit meer een gesprek
Onze telefonistes sturen u een verslag van ieder gesprek en geven duidelijk aan wie u op welk moment dient terug te bellen. Zo mist u nooit meer een gesprek en biedt u de meest compleet mogelijke telefoonservice aan uw klanten.
Wat zeggen klanten over onze telefoondienst service?
"Onze vestigingen maken al enige tijd gebruik van Mijn Telefoniste Antwoordservice telefoondienst. De vriendelijke dames handelen ons inkomend telefoonverkeer altijd zeer correct en professioneel af. Wij zijn een tevreden klant en bevelen Mijn Telefoniste Antwoordservice van harte aan."
Directie Arslan & Arslan Advocaten
Probeer MijnTelefoniste Antwoordservice
30 dagen gratis uit!
De garantie van MTA
Geen opstartkosten
Maximaal 50 gesprekken
Maandelijks opzegbaar
Altijd optimaal bereikbaar