Voor ons, maar voor welk bedrijf geldt dit niet, is een goede en klantgerichte telefonische bereikbaarheid vandaag de dag cruciaal. We merken dat klanten, heel terecht, steeds veeleisender worden. Zelf altijd bereikbaar verwachten ze dat ook van andere organisaties. Een ondermaatse service wordt amper nog geaccepteerd. Veel van ons klantcontact verloopt bovendien via de telefoon. Wij beschouwen dit als een uitgelezen kans om onszelf te profileren en om een onuitwisbare indruk achter te laten.
We zijn dan ook enorm blij met de manier waarop Mijn Telefoniste team al aantal jaren onze relaties te woord staat. Niet alleen uiterst professioneel, maar ook nog eens met het juiste gevoel. Zo hebben onze klanten daadwerkelijk de indruk een Woonzicht Makelaar -medewerker te spreken. Onderscheidend is daarbij de betrokkenheid die de medewerkers van Mijn Telefoniste tonen voor ons werk en dat op hun beurt ook weten uit te stralen naar onze relaties. Mijn Telefoniste is inmiddels dan ook een essentiële schakel gebleken in ons streven naar het optimaliseren van onze klantcontact.