Customer service gaat de komende jaren veranderen. Een goede klantervaring wordt in de toekomst fundamenteel…
Telefoonservice: voordelen van een prijs per gesprek
De voordelen van een prijs per gesprek bij een telefoonservice is vaak niet duidelijk voor een bedrijf. Alleerst gaat voor u, als bedrijf, om een goede telefonische bereikbaarheid. Dat is voor uw klanten en prospects onmisbaar. Bent u niet (optimaal) bereikbaar, dan is uw concurrent het misschien wel. Dat zijn verkoopkansen waarvan u niet weet dat u ze mist. 24/7 bereikbaarheid en persoonlijk contact kan grote impact hebben op het uiteindelijke succes van uw bedrijf.
Telefoonservice uitbesteden biedt uitkomst
In de praktijk is het vaak lastig om alle oproepen te beantwoorden. Uw telefoonservice uitbesteden biedt uitkomst. Uw klanten worden dan altijd te woord gestaan, terwijl u zich zorgeloos kunt focussen op wat voor u belangrijk is: uw onderneming. Mijn Telefoniste Klantencontact biedt een vaste prijs per gesprek. Dat is voordelig voor u, we leggen het uit.
De voordelen van een prijs per gesprek
- No cure no pay
Betalen per gesprek betekent no cure no pay. Hierbij betaalt u dus alleen voor de telefoongesprekken die de telefoonservice met uw klanten heeft. Dat is een transparante werkwijze.
- Duidelijkheid
Bij betalen per seconde of per minuut kunnen de kosten snel oplopen. Dit komt omdat u vooraf niet weet hoeveel u maximaal per gesprek kwijt bent. Een vaste prijs per gesprek geeft duidelijkheid. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.
- Kostenefficiënt: zowel in tarieven telefoonservice als in personeel
Het inzetten van een telefoonservice is een kostenefficiënte oplossing. In de meeste gevallen is het een stuk goedkoper dan wanneer u zelf personeel in dienst neemt. Personeel betaalt u per uur, ook op moment dat het rustig is. Met een telefoonservice betaalt u nooit meer dan de afgesproken prijs per gesprek. Op momenten dat het rustiger is, bespaart met een telefoonservice dus zeker kosten. Een win-win-situatie.
Altijd de beste bereikbaarheid met Mijn Telefoniste Klantcontact
Mijn Telefoniste Klantencontact faciliteert uw telefoonaanname en geeft de beste bereikbaarheid op afstand, 24/7. We hebben de kennis in huis en beschikken over professionele klantspecialisten. Zij zijn op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen binnen uw vakgebied, producten en diensten. Uw klanten merken niet eens dat ze een telefoonservice aan de lijn hebben.
Inzicht en transparantie
U ontvangt dagelijks een compleet overzicht van de klantcontacten van die dag. Op die manier bent u altijd op de hoogte van de gang van zaken. Ook kunt u op het moment waarop het u uitkomt iemand laten doorverbinden of terugbellen. U blijft als ondernemer dagelijks bereikbaar, ook als u niet aan het werk bent.
Uw telefoonservice uitbesteden hoeft niet duur te zijn. Na een gratis proefperiode kunt u al vanaf 9,95 euro gebruikmaken van onze dienstverlening.
Wilt u de voordelen van onze telefoonservice zelf ervaren? Neem contact met ons op of start alvast een gratis proefperiode. We helpen en adviseren u graag.