5 customer servicetrends 2023
Customer service gaat de komende jaren veranderen. Een goede klantervaring wordt in de toekomst fundamenteel…
6 tips voor een goede bereikbaarheid
Een goede bereikbaarheid is belangrijk voor uw bedrijf. De klant voelt zich gehoord en gezien…
4 customer service trends voor 2023
In de customer service-wereld blijven technologische ontwikkelingen komen. Welke dit zijn voor de toekomst blijft…
5 voordelen van livechat
U kunt er tegenwoordig niet omheen: een livechat op uw website. En met een reden!…
Telefoonservice: voordelen van een prijs per gesprek
De voordelen van een prijs per gesprek bij een telefoonservice is vaak niet duidelijk voor…
Klanttevredenheid verhogen met deze 4 tips
Klanttevredenheid verhogen wordt steeds belangrijker. Klantgericht telefoneren vormt de basis voor een goed imago voor…
Klantbeleving optimaliseren met telefonische bereikbaarheid: zo doet u dat
Wachten aan de telefoon, het is een van de grootste frustraties van mensen. Maar liefst…
6 trends klantencontact 2022
Wat zijn de trends in klantencontact voor 2022? In ieder geval moeten we technologie meer…
Tijdens de feestdagen bereikbaar? 5 tips!
U kent het wel, tijdens de feestdagen een slechte bereikbaarheid door bijvoorbeeld onderbezetting. Of misschien…
Is 24/7 bereikbaar zijn noodzakelijk? 3 redenen
We krijgen regelmatig de vraag: is 24/7 telefonisch bereikbaar zijn noodzakelijk voor ons? Dat ligt…
5 voordelen van uitbesteden telefoonservice
Uw telefoonservice uitbesteden heeft als een hele groet voordeel: u wint tijd. Tijd die u…
Daarom Whatsapp Zakelijk gebruiken!
Whatsapp Zakelijk, werkt dat nou echt, horen wij regelmatig voorbij komen. Ja, het werkt, kunnen…
Vakantie voorbij? Zo start u weer op!
U kent het wel, de vakantie is voorbij, maar u bent nog heerlijk in de…
De werkgever zorgeloos op vakantie? 3 tips
De vakantie komt eraan en we mogen gelukkig weer mondjesmaat naar het buitenland. Tijd om…
5 redenen waarom uitbesteden van telefoonservice
Het uitbesteden van uw telefoonservice is voor sommige bedrijven best spannend. Want u geeft toch…
Waarom klantenservice uitbesteden? De 5 voordelen
Waarom uw klantenservice uitbesteden? Er kunnen vele redenen zijn waarom u deze belangrijke dienst uitbesteedt…